Categories

im. Stefana Żeromskiego

Zapraszamy 9 listopada - piątek o godzinie 11:00 na uroczysty apel z okazji 100 rocznicy odzyskania niepodległości

A A A

Do Zakopanego!!!!

Te słowa padły na początku roku szkolnego i wszyscy zaczęliśmy odliczać dni, aż w końcu nadszedł dzień wyjazdu - 21 maja..

Nasza willa Leśny Potok znajdowała się w zacisznym miejscu Poronina. Zaraz po przybyciu i zakwaterowaniu podziwialiśmy piękne widoki z naszych okien. Zjedliśmy obiad i udaliśmy się do parku linowego w Murzasichle.

Po pierwszej nocy w nowym miejscu wszyscy o godz. 8.00 stawili się na pysznym śniadaniu, po naładowaniu akumulatorów wyruszyliśmy do Doliny Pięciu Stawów, część osób ruszyła do  Morskiego Oko, a część podziwiała piękne widoki Wodospadu Siklawa oraz Pięć Stawów Polskich.

Kolejny  dzień odprężenia po ciężkiej wspinaczce  po śniadaniu autobus pana Grzesia zabrał nas do Doliny Kościeliskiej. Odbyliśmy  spacer do przepięknego górskiego wąwozu Kraków. W drodze powrotnej zakupiliśmy w bacówce oscypki, wróciliśmy do pensjonatu ,po zjedzonym obiedzie wyjechaliśmy na Termy w Szaflarach.

Następnego dnia znowu mieliśmy wyprawę w góry, weszliśmy z Kuźnic na Halę Gąsiennicową, po chwilowym odpoczynku  w schronisku  ruszyliśmy w drogę powrotną. Zeszliśmy do ul. Krupówki, mieliśmy czas dla siebie. W  domu, po pysznym obiedzie zorganizowaliśmy ognisko.

Wieczorem musieliśmy się niestety spakować a następnego dnia rano ruszyliśmy do Warszawy. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Krakowa. Tu też mieliśmy czas dla siebie. Wróciliśmy szczęśliwie do domu zgodnie z planem.

Podczas tej wycieczki mogliśmy się dużo nauczyć oraz zobaczyć wiele pięknych zakątków. Poznaliśmy uroki Tatr, Zakopanego. Dzięki wspaniałej pogodzie plan wyjazdu w góry został w pełni zrealizowany. Ta wycieczka pokazała nam ,jak w naszym kraju jest pięknie i że warto zwiedzać jego zakątki oraz tutaj mieszkać.